onsdag 28 oktober 2009

Den där Murphy...

... han bara ställer till det för mig hela tiden. Har haft "Änglar och demoner" som ljudbok liggande hur länge som helst sparad som mp3-filer på 2 cd-skivor. Nu när jag äntligen skulle lyssna på den så har Murphy sett till att repa den ena så att det inte går att läsa alla filer. Man kan inte hoppa över filer när man lyssnar på en ljudbok om det nu var nån som tänkte föreslå detta. Och ja, jag vet att filmen finns på dvd. Jag fick den igår, men av princip så vill jag läsa boken innan jag ser filmen. Det bara är så. Som tur är vet jag att den finns som ljudbok på mitt kära bibliotek så det får väl bli en tripp dit imorgon för att låna. Att läsa den i pappersform är inte att tänka på med två vildingar i huset.

Har förstått att alla som läser bloggen inte stiftat bekantskap med Murphy så för er har jag letat upp denna superba länk. Där bör ni finna det mesta som finns att läsa om Murphy och hans små egenheter. Men passa er... han kanske flyttar in hos er också rätt som det är. Eller så upptäcker ni att han faktiskt redan bor där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar