tisdag 27 oktober 2009

HATA!

Varför tror telefonförsäljare att man vill prata med dom efter åtta på kvällen? Och är det inte så att de inte får ringa från skyddat nummer? Tror att vi måste förnya vårt nix så jag vågade inte börja bråka, men om hon hade väckt mina små sovande björnar då JÄKLAR! Jag lovar att hon hade slutat som telefonförsäljare. Sen var det inte ens mig hon ville prata med. Vad hon sålde eller vilket företag hon jobbade för talade hon inte heller om.... ÅÅÅÅÅH vad jag hatar telefonförsäljare. Ja, ja, jag vet att dom också måste få leva och att dom säkert också har familjer att försörja, men jag kan inte hjälpa det, jag blir så förbannad. Tror att jag ska börja skriva upp deras nummer och ringa i tid och otid och lägga på, fast då blir säkert jag polisanmäld eller nåt. Värsta STALKERN! Fast det skulle vara värt det om det irriterade nån av dom lika mycket som det irriterar mig när dom ringer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar