lördag 31 oktober 2009

Lyxmorgon

Hör och häpna... jag fick ligga kvar i sängen medan Magnus gick upp med ungarna. Nu vet jag ju att det inte var för min skull utan för att han ville fortsätta med sitt lilla lödprojekt. Men skit i anledningen, jag fick ligga kvar i sängen. Inte för att jag sov så mycket efter att dom gått upp, men det var ganska intressant att bara ligga där och låtsas att man inte fanns. Och att lyssna på allt som hände utanför sovrummets dörr. Tyvärr får jag ju konstatera att mina barn inte kör hälften så mycket med sin pappa som de gör med mig. Jag vill inbilla mig att det är för att de nästan alltid är med mig och inte för att Magnus kan hantera dom bättre.

Nu sitter jag här och får någon typ av new age tåmassage av Hugo medan Magnus och Leo sover gott. Livet kan vara bra härligt ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar